ID:241461
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Numer referencyjny: a0t5800000Oao48AAB
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Zabrze
Obowiązki:- utrzymywanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami zagranicznymi,
- prowadzenie korespondencji, kontakt telefoniczny i mailowy,
- przyjmowanie zamówień, potwierdzanie i ich realizacja,
- koordynację procesu dostaw,
- współpraca z poszczególnymi działami firmy.
Wymagania:- znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie - warunek konieczny!
- wysoka orientacja na klienta,
- samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,
- znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio u naszego klienta),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwości rozwoju,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- pracę od poniedziałku do piątku.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Zabrze
Obowiązki:
- utrzymywanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami zagranicznymi,prowadzenie korespondencji,
- kontakt telefoniczny i mailowy,
- przyjmowanie zamówień, potwierdzanie i ich realizacja,
- koordynację procesu dostaw,
- współpraca z poszczególnymi działami firmy.
Wymagania:
- znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie - warunek konieczny!
- wysoka orientacja na klienta,
- samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,
- znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio u naszego klienta),atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwości rozwoju,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- pracę od poniedziałku do piątku.